22 - just wanna hold you, oh hold you so tight.

har svalt fem olika tabletter, druckit 17 droppar av jag-vettefan-vad-det-heter utspätt med lite vatten, ligger i sängen, ska sova. vardagsliv i say. känns som jag stoppar i mig lite för mycket konstiga saker nuförtiden, mår jag verkligen så dåligt att jag måste ta allt det här? tydligen.
ont överallt dessutom, handleden har fuckat sig som satan, känns som om någon då och då hugger sönder den litegrann sådär, det är ju mysigt! ont i ryggen, ont i axlar, ont i huvudet.
dessutom börjar jag bli förkyld.
och nu börjar sista veckan på praktiken. det är lite sorgligt, jag trivs ju. jag vill inte tillbaka till skolan och enformigt arbete, läxor, den oändliga stressen som långsamt dödar mig. jag vill jobba.
AAAH.
vargladvargladvarglad. ok.
jag ska göra en tårta på torsdag, det blir säkert jättefint.
jag mår lite illa.
jag ska vara positiv nu, så positiv att jag ska sova.

GODNATT.
jag vet att ni älskar mig, trots att jag är så emo ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0