23 - and now it's time to learn

Bra dag idag.
Sov hos Elin igår, hon följde med mig till jobbet idag och vi tog mycket fina bilder till mitt projekt. Det var verkligen uppiggande att få en timmes sovmorgon tack vare att jag sov i Väsby och Moncef på jobbet tyckte att jag var så annorlunda, eftersom jag alltid brukar vara trött. Han säger alltid att man ser på mig när det är fredag, eftersom jag typ sover redan vid lunch, han vill att jag ska jobba sista veckan innan jul också, men jag måste ju gå till skolan, eller hur? Men jag vill inte, det kommer gå ännu sämre än förut. Usch.
Men hursomhelst så har dagen varit alltigenom bra, fick rigga upp hela ljussättningen själv i ETTAN ! blev helt lycklig när Jimmy sa att jag kunde ta ettan, största studion. 400 kvadratmeter, 10 meter i tak. Det var lovely.
Lekte runt hela dagen, visade oss ute i lokalerna vid lunch, annars bara för att hämta mer grejer eller hämta vatten.
Efter jobbet åkte jag hem till Uppsala, åkte till elevhemmet, tog med mig Jesse till Gränby och köpte nya skor till klänningen jag köpte igår (söt svart och leopardmönstrad, från Gina) och hittade ett par lagom högklackade stövlar som jag köpte, halva priset och allt var det. Öppnade dem för kanske en timme sen, skulle dra ner dragkedjan, och grejen man drar i gick av.. men jag lagade det provisoriskt med säkerhetsnål tills jag hittar något bättre, orkar inte dra ner dit imorgon och byta, för jag vill ha dem imorgon.
Men nu är klockan halv tolv och jag skulle sovit för en och en halv timme sen.

Kommentarer
Postat av: agnes

"-och när jag hade satt dit nålen, så slet jag upp mitt finger. köttsår"



gull<3

2009-12-10 @ 16:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0