24 - you're getting better all the time

haft en helt okej dag faktiskt, förutom på svensklektionen då jag skulle hålla tal och lyckades bli så nervös att jag nästan svimmade.. det var inte okej. när vi var färdiga med talen så fick vi sluta, vilket betydde att vi hade hål i sisådär två timmar. vi åt lunch, julbord.. det var inte heller så okej, eftersom jag hatar julmat. don't hate me.
sen begav vi oss till fotokorridoren och smörade för herman så vi fick sitta i datasalen tills vi började. men vi hann inte börja, för klockan tolv sa herman att om vi var klara med det som skulle lämnas in så fick vi sluta. så vi slutade, åkte hem.
när jag gick av bussen och var på väg till elevhemmet blev jag mysigt glad sådär. kom hem, hade fått club nilsongroup-kortet, vars 10% i välkomstrabatt jag utnyttjade redan igår då jag var tvungen att köpa nya vinterskor, för att snön helt plötsligt bestämde sig för att komma.
jag skuttade runt lite hemma och lyssnade på musik, men tillslut satte jag mig i köket med datorn och sen dess har jag suttit här. nu är det kolsvart i hela lägenheten, inte en enda lampa tänd. jag älskart!
men snart börjar väl folk komma hem och tycka att det är mörkt och tända överallt. då kommer jag bli irriterad, så väl känner jag mig själv i alla fall.
ikväll är det house of wax på tv, jag och jesse ska titta, för hon hinner komma hem till dess, det har hon sagt i alla fall, så jag litar på henne :)
men nu tänkte jag sätta mig och göra om bloggen lite, om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0