25 - no need to say goodbye

vaknade imorse. orkade verkligen inte. gjorde mig klar ändå. fem minuter innan bussen gick ringde jag mamma och frågade om jag kunde få komma hem istället. det fick jag.
halv ett steg alltså en förkyld, överpackad sandra av x-tåget i ockelbo.
mamma åkte och handlade julklappar, jag käkade en billyspizza till lunch, sen låg jag och kollade på death proof, så jävla bra film !
fick lasange till middag, sen spelade jag guitar hero i minst en timme, har äntligen tagit hem det till ockelbo igen, kom underfund om att det inte gjorde någon nytta i uppsala.
nu under kvällen har jag suttit och petat lite på jesses blogg. http://enruobso.blogg.se, kolla in hörni, hon är bäst, min lilla sockerjesse!
Imorgon väntar absolut inget, det låter lovande.
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: jesse

åh, tack min bästaste sockersandra :') <3

2009-12-18 @ 08:00:54
URL: http://enruobso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0