26 - oh, there's a whisper

sitter i mitt rum i ockelbo och lyssnar på asha ali - the time is now, jag har blivit helt kär i den låten. alla borde lyssna på den typ.. NU!
jag har rätt tråkigt. inte hänt mycket idag, vaknade runt tolv, gick ner, kollade på drillbot taylor, otroligt skön film! Åt lunch, kollade på viva las vegas med elvis i huvudrollen, kärlek till TCM. Drog på mig lite anständiga kläder och följde med mami till ica. Åt lövbiff och klyftpotatis och tittade på the hangover, äppelpaj till efterrätt.
Nu sitter jag och käkar skumtomtar och jordnötsringar och pratar med treflight folk på msn.
Och den här grabben gör mig lite glad



helt fint säger jag bara ! nu ska jag borsta gaddarna, slöa lite på soffan och sova en stund tror jag. Planer inför imorgon: Inga alls. det är lite skönt.

Kommentarer
Postat av: agnes

hahah.. jag och tova är beroende av tcm..

2009-12-20 @ 12:30:46
Postat av: Sandra

teehee jag med :DDDDD

2009-12-20 @ 14:50:34
URL: http://teehee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0