28 - i just like to dream

klockan är typ två. om fem minuter that is.
lyssnar på jem - flying high, tack bästa lovisa för att du spelade den för mig.
imorgon, eller idag, bär det av tillbaka mot uppsala. byta julklapp med jesse. jag är pretty nyfiken (:
men i uppsala blir det bara två nätter. sen får vi äntligen lov ! så jag åker tillbaka hit på tisdag.
dock kanske jag åker tillbaka till uppsala några dagar veckan efter då jag förhoppningsvis får besök av xisco (jag hänvisar till bilden några inlägg tidigare). Han ska bo i min garderob, det tycker jag låter jättetrevligt! :D
satt och läste min gamla blogg (http://ossie.blogg.se), några av de första inläggen var så jävla klockrena, dock blev det bara mer och mer depressing så jag la ner bloggen och startade den här istället, så gott som helt fri från emocuts!
Nu. tänker jag sova.. Gick ni på det? Nej jag ska sitta i min soffa en liten stund till, tillsammans med min hemmagjorda drake som jag gjorde i typ åttan-nian någon gång. den är fin. den är grön. och blommig. och folk sa hela tiden att den såg ut som ett får. men det gör den inte, jag lovar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0