29 - heavyweight

mysdag tänkte jag och drog från skolan för att slippa tre timmars håltimme.
glad som få hoppade jag på tian och åkte direkt till gränby, köpte tortillas och köttfärs till tacoskvällen vi flickor tänkte ha ikväll, köpte även ett par skitsnygga tights till nyår som förhoppningsvis matchar klänningen, har inte hunnit kolla än, men skitsamma, dom är snygga mkay? <:
När jag började gå hemåt kom jag plötsligt på att jag glömde nycklarna hemma imorse, vilket innebar att jag var utelåst. och alla mina sambos slutar runt fem idag. klockan var då ett.
jag gick upp och ringde på utifall, men utan framgång. jag satt och var emo i tio minuter innan jag drog på mig mössan, lämnade väskan och kassen utanför dörren och styrde stegen mot jesses praktikplats. och nu kanske det låter som om jag visste precis var den låg? det visste jag inte. men bäst som jag är så hittade jag !
och nu sitter jag vid köksbordet, käkar nötter och lyssnar på infected mushroom och väntar på att alla ska komma hem så vi kan fixa maten (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0