31 - ain't got a care in the world

Dagen före julafton.
så äre.
julkänslor var är ni?
de borde ju komma nångång liksom.
var vaken till typ tre, eller ja.
jag vaknade klockan tre av att jag höll in nån tangent på datorn tills det pep. har ingen anin om hur länge jag sovit då, men tror inte att det kan ha varit mer än en kvart. sa godnatt till xisco och somnade om inom fem minuter.
vaknade till ljudet av dammsugaren.
det var inte okej.
nu ska jag göra mig iordning för jag och mami ska åka och handla en snabbis.
sen blir det väl att julpynta någon timme. ikväll kommer anders och maria med julklapp till mig, jag älskar traditioner ibland. (:
nej, gotta go, fullspäckad dag !

Kommentarer
Postat av: agnes

jag har inte heller så mycket julkänslor.. dom kommer nog när jag går och lägger mig. då kommer jag bli liten, ettrig, ivrig och näästan kissa på mig av nyfikenhet. så blir det nog <3

2009-12-23 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0