35 - i just wanna hear some rythm

jesse tycker att jag ska blogga varje dag!
det ska jag försöka göra också bara för att hon ber så snelt.

klockan är halv två. jag har inte hunnit göra så mycket alls idag som jag kan berätta om.
jag drömde att anders och maria kom upp till våran husvagn runt åtta imorse och att jag sa att vi ska äta korv ikväll och dom skrattade. jag tycker mina drömmar är lite random ibland. men vi ska faktiskt äta korv ikväll. seriöst.
igår såg jag, agnes och elias en film som jag tyckte var riktigt jävla bra. Funny games. Den ska jag nöta sönder ordentligt c:
idag tror jag att vi ska spela sönder mitt band hero ordentligt. men jag har inte hört något från henne än. hon kanske hatar mig? ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0