36 - so hold me when i'm here

finns inget bättre än att komma hem från agnes klockan tolv på kvällen, knäppa på datorn och läsa vad han skrivit. det är nästan lika bra som telefonsamtalen jag saknar så mycket. men bara nästan.
måste få träffa honom snart igen. måste!

m-mh. idag har varit helmys. traskade iväg mot agnes runt tre idag. innan det hade jag suttit och smuttat jäger hos anders och maria och pratat om massa random saker som vi brukar. jag tycker om sånt.
när jag kom till agnes var det FULL KAOS. de hade byggt ihop trumsetet till mitt band hero men JAG HADE JU GLÖMT ATT PACKA TRUMPINNARNA sa dom. men bäst som jag är så trollade jag fram dem och efter det spelade vi, och spelade och spelade och spelade. till klockan var sex. sen gick jag hem i en halvtimme sen spelade vi några timmar till, efter det kollade vi på hard candy, en av mina favoritfilmer helt klart. så underbart disturbing (:
imorgon är det nyårsafton, eller idag för er som är petiga.
det blir knytkalas as usual, små gulliga fyllesnuskvisor och fyrverkerier.
jag glömde min kasse med smällare. så det blir en lugn natt. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0