10 - gästblogg

hey hoes!

fyfan vad jag och sandra är hyper idag. helt jävla cp. det slutade med fryst mat i soffan, hahaha!
nu har vi precis varit på gränby och handlat. sitter i köket och lyssnar på queen <3 just nu!

jag håller på att tvätta. skönt!

jag och sandrababy ska vara kvar här i helgen. jag hoppas på en riktig myshelg fylld med filmtittning, onyttig mat, mys och damp+ :')

jag tror att sandra är en aning rastlös. hon sitter här bredvid mig och får inte titta vad jag skriver :P

nu ska jag gå ner till tvättstugan och lassa in lite mer tvätt i tvättmaskin, sen ska jag dricka cappucino (stavning hahahahahah?)

besök gärna min blogg btw :D: http://www.enruobso.blogg.se

puss och gull mina stjärteknull ;*
/ jesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0