11 - look outside

Fick ny praktikplats av Kjell idag.
DelightStudios, i Sthlm. Vilket betyder att jag måste åka tunnelbana. Vilket betyder att chansen att sandra kommer irra bort sig de första dagarna är ungefär 98/100.
Men! Det gör inget för det verkar vara västa sköna stället! Mycket variation och jag kommer förhoppningsvis få träffa massa stora fotografer. Stället hyr alltså ut studios och jag kommer få hjälpa till att ställa upp allt och de har café och resturang också, så jag kanske kommer få hjälpa till där. Det låter spännande <:
Nej, tillbaka till fotoreportaget som skulle in för två veckor sen. Det blir fint.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hohoh du kommer att få vara modell

2009-11-07 @ 15:04:00
Postat av: Sandra

nej det tror jag inte (:

2009-11-07 @ 18:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0