12 - genom hålet i mitt hjärta

Sitter i en datasal i a-huset atm.
Har psykologi, skriver om manodepressivitet, det är ju skoj.
Sticker från skolan vid lunchen, ska åka till storstan och besöka stället jag antagligen ska praktisera på. Delight Studios. Och jag vet att jag redan skrivit om det, men det verkar fortfarande lika spännande!
Är dock lite orolig över hur jag ska hitta dit, har aldrig varit där förut och jag blir förvirrad bara av att vara på centralen, men jag slipper byta där i alla fall.
Det kommer säkert gå jättebra, ni får hålla tummarna för mig!
Helgen kommer bli fin, ska stanna i Uppsala och vara med Jesse. Vi ska äta pizza och titta på film och shoppa och mysa.
Dessutom funderar jag på att åka till Linköping nästa helg, men vi får la se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: jesse

ja, vi ska ha det så mysigt så :) <3

2009-11-06 @ 14:38:28
URL: http://enruobso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0