13 - speeking words of wisdom

mitt givande liv med jesse.
av: Sandra Tagesson

Mitt liv med jesse är så givande. Hon lär mig allt om livet!
Som t ex. Att alla snygga killar på helgon loggar in på natten.
Och att det är helt okej att träffa läskiga killar dagen efter att man börjat prata med dem, och att sen bo hos dem i sthlm i en månad.
Och att Lotta inte alls tänker ge varningar om man har åtta ljus tända i fönstret trots att det står i reglerna att ljus är förbjudna.
Mitt liv med Jesse. Det är bara så. Damp. (:

The end.

Och nu när jag är klar med det lilla stycket om mitt givande liv med jesse så kan jag berätta för er om den här dagen.
Den har varit ganska rättigenom lat. Vaknade runt tolv kanske, gick och duschade, åt frukost, satt vid datorn. Och sen måste jag ha slagit huvudet i något. För sen städade jag hela lägenheten, och började på rummet, och hann med golv och nästa hela skrivborden, sen tog jag paus vid datorn och då kom jesse hem och då somnade jag.
Efter det har vi inte gjort något alls. Förutom att vi gick till gränby och handlade lite och gjorde tacos.
Imorgon ska vi shoppa. Jag behöver nya snygga kläder till praktiken känns det som. <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0