14 - the sex is good, but she aint got no desire

ahlalalalal.
idag har varit bra dag!
vi somnade till psycho igår och jag vaknade väl rätt tidigt, runt tiosnåret tror jag.
satt i soffan och tittade på jesse när hon sov och fick en charmant bild också.
tillslut orkade jag inte sitta i soffan längre så jag gick upp och började göra frukost. och helt fantastiskt så gick jesse upp då med!
efter kanske sisådär en timme åkte jag till stan för att träffa niclas, som kom hem från malaysia imorse. Han kom till stan typ en timme efter mig, snällt nog. Han hade blivit lite neger sådär. OCH som om inte det räckte, så tyckte han att det var en helt briljant idé att stanna vid alla speglar och jämföra hudtoner. vilket fick mig att känna mig som världens blekaste människa. Men det var mys, vi satt på burger king och drack cola och snackade och gick runt och gjorde ingenting. saknat dig pöjk!

Kom hem till jesse runt tre nångång. hon öppnade dörren innan jag hann ringa på, det var fint. <3
Sen gick jag och la mig på soffan och somnade. vaknade lite senare av att jesse bestämde sig för att jag skulle vakna och för att vi skulle äta mat och dessutom tyckte hon att hon skulle ha mitt huvud som huvudkudde.
dagens ord är som följer, dessa sagda under tiden jesse använde mitt stackars huvud som kudde: "sandra. om du koncentrerar dig riktigt mycket nu, kan du höra vad jag tänker då?"

det får avsluta det här inlägget för jag har inget mer att säga.
imorgon är det skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0