15 - i did it all for you

ÅÅÅÅH jag har varit en jäävla pms-kossa idaag. förlåååt..!
men det blev något bättre på digitalbilden och bildlektionen efteråt.
jag vet inte riktigt vad jag har gjort idag. dampat på niclas? ja, typ så.

ringde mamma igår i ren förtvivlan och bölade fram att jag inte gjort klart svensktalet och debattartikeln till på onsdag och frågade om jag kunde vara sjuk. det fick jag. tack säger jag bara! ibland vet jag inte vad jag skulle göra utan henne.
funderar dock på om jag ska till skolan en sväng och vara med på digitalbilden, jag vet inte varför, men det känns som ett logiskt alternativ. och plus hos herman för att jag kommer till hans lektion trots att jag är sjukanmäld? woh!

i helgen blir det ockelbo för hela slanten. ska inte göra ett skit! förutom att möblera om och ta bort och kasta, eftersom jag fått mig en stor jävla soffa som ska få plats någonstans, tror jag får ha den som säng om allt ska gå ihop.
har dessutom funderat på hur det blir efter elins flytt. ska be mamma ringa bamse och göra allt för att jag ska få ha det här rummet som enkelrum och betala lite högre hyra istället. jag vill inte bo med någon anonym random läskig person, inte nu när det är så mysigt här.
ahwell, gotta go, ta mina äckliga piller som smakar kattsand och jag vet inte vad. sen blir det väl sova, måste ju upp så jag kommer till skolan tio i ett.. uh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0