17 - åh gosse, fattar du vad det handlar om?

åh, evigheter sen jag skrev något! har bara inte haft något att berätta tror jag.
hursomhelst så är det lördag nu, jag ligger i min säng på elevhemmet, klockan är halv ett och mamma och maria kommer om ungefär en timme, vi ska shoppa, mys! Dessutom är det fint väder för en gångs skull, hela veckan har varit grå, eller snarare hela månaden.. Annika på jobbet sa att hon läst i tidningen någon dag att solen bara visat sig typ 15 minuter i sthlm den senaste månaden. men nu är den här, och jag hoppas att den stannar, jag måste ha lite peppväder om jag ska orka upp om morgnarna; går ju upp halv sex när jag jobbar, lite hårt, men helt värt det, trots att jag gått runt i lokalerna som en levande död de senaste dagarna.
den senaste veckan har varit helt okej faktiskt, inte mycket att göra på jobbet, men nästa vecka blir körigare tror jag.
I tisdags fick jag låna kamera och studio 2 och leka runt lite med blixtar och en stor failtärning. och på nåt sätt lyckades jag få mig tre assistenter. det var trevligt värre, ska väl printa ut den enda bilden jag orkade fixa någon dag; vaknar, åker till jobbet, kommer hem runt sex-sju, äter, sover, vaknar, åker till jobbet.. hej fritid!! eller inte. dessutom lever jag på risgrynsgröt, är det enda jag orkar fixa när jag kommer hem. men det funkar, har kul på jobbet, får lyxlunch och alla är schyssta som satan (:
men nu ska jag göra mig iordning för snart får jag som sagt besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0