18 - now i'm free, free fallin'

Idag har varit lite. jag vet inte. bra :D
upp tidigt, inga problem för en gångs skull.
åka till storstan, inga komplikationer.
komma till jobbet, helt fint.
jeremias jobbade hos oss eftermiddag/kväll, han får mig på bra humör.
vi städade ur studio två och han bestämde sig för att vi skulle dansa. det var jättefint, verkligen.
sen orkade jag inte åka hem, så jag stannade i typ nästan två timmar och hjälpte till. jag fick en tjuga.. helt värt!
ska smöra som fan imorgon så jag kanske kan få slagga hos honom ibland, hemskt gärna hela tiden, för det är så jävla drygt att pendla sammanlagt tre timmar/dag. det är INTE okej.
hoppas imorgon blir lika. bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0