8 - Coin-operated boy

Kunde inte sova inatt. Skrev sms till Niclas som tydligen nyss vaknat och skulle äta frukost.
Gick upp på campingtoaletten med laptopen och satt på diskbänken en timme. Nicke loggade in på msn och jag fick se malaysia live. det var bara elakt gjort.

Kom hem till Uppsala ikväll. Möttes i dörren av Jesse vars första ord var "OMG!". Det var fint (:
Sen gick vi till gränby och handlade, och jag tror jag sa nåt om att jag hade en stark tro när vi stod vid bröden.
Efter det satte vi oss i soffan och åt chips och drack cola och deppade jättemycket. Vi är så emo ):
Vi ska sova i soffan inatt, det är kul, huhu. Och sen är det skola imorgon. inte pepp.
Men på tisdag kommer mamma och förhoppningsvis pappa och hälsar på . det ska bli fint.

MEN NU ÄR DET SÅHÄR ATT JESSE ÄR JÄTTESÖT OCH ALLA BORDE LÄSA HENNES BLOGG. ! :>>>
http://enruobso.blogg.se
<33


Kommentarer
Postat av: jesse

ÅH, MIN ÄLSKLING!

SKA JAG HÄMTA MIN POPPORGEL? HIHI <33

2009-11-02 @ 00:01:32
URL: http://enruobso.blogg.se/
Postat av: Sandra

HIHI IIHK :D <33

2009-11-02 @ 00:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0