1 - another one bites the dust.

kom på att jag bara skriver i min andra blogg när jag är på dåligt humör och känner för att slå sönder hela omgivningen, så jag gjorde den här, så jag kan uppdatera er mer om mina dagar och så. jag gjorde till och med en egen header till den här, duktik flikka i say!

idag har varit en ganska slapp dag. vaknade av en mamma som stod bredvid mig och utövade någon sorts ritual och mässade orden "sandra? vakna! det är frukost! är du vaken? hallå?"
så till slut bestämde jag mig för att dra av mig täcket och rulla ner på golvet och resa mig upp (ja, det är konstigt, men det är så det är).
såg någon film på trean som jag fastnade i. fick ett sms från nicke som sa att klockan var sent i malaysia och att det var 39 grader och nej jag är inte alls avundsjuk!
kom på att jag hade jättetråkigt.
följde med mamma och handlade. hittade en bok med massa muffinsrecept som jag köpte. eller mamma köpte.
åkte hem. kollade igenom boken. tvingade mamma att åka och handla igen.
bakade muffins.
åt mat.
åt muffins.
oj. den här dagen har verkligen varit händelselös!
jag uppdaterar er när det händer något värt att nämna
(eller när jag klockan fyra inatt går på överskottsenergi och inte har någon annan att avreagera mig på)

--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0