2 - hear the cry of youth

idag har varit minst lika slapp som igår.
vaknade lika sent som vanligt. lade mig på soffan och läste.
bakade fler muffins. blev sur när det inte blev som det skulle.
låg på soffan en stund till. SEN. bestämde jag mig för att jag skulle möblera om.
pappa följde med mig upp på rummet och hjälpte mig att planera, så nu ska allt i det här rummet flyttas om. vilket betyder att jag måste städa och rensa hela mitt rum först. det kommer säkert bli jättebra. menmen, jag hinner inte sitta här om jag ska städa!

Kommentarer
Postat av: agnes

jag har en känsla av att när du är sysslolös, så blir det möblering. hur många gånger nu? ;>

2009-10-25 @ 21:01:40
URL: http://agentskipper.blogg.se/
Postat av: Sandra

oh, det händer faktiskt inte att jag möblerar om varje gång jag är sysslolös! oftast städar jag bara, eller bestämmer mig för att möblera om och gör något annat istället, som den gången jag flyttade datorn till bokhyllan istället <<:

2009-10-25 @ 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0