4 - under pressure

tjuhues!
sitter och ser mitt rum från ett helt annat perspektiv just nu.
har flyttat sängen, och allt ser helt annorlunda ut! nästa att flyttas är skrivbordet, men jag funderar på om jag ska ta bort det, hur ofta sitter jag där liksom? okej, jag sitter där ganska ofta. jag låter det vara kvar. men jag är inte helt säker på hur det ska stå, så det är det jag sitter och filosoferar över just nu. jag måste få smakråd.
jag har dessutom varit ensam hemma i liek två timmar utan att tänka på det, vilket är ett mirakel, oftast brukar jag hamna i soffan framför teven med alla lampor på i hela huset samt radion i köket och stereon uppe på högsta volym, i alla fall när det är mörkt ute. Jag kom på att jag var ensam hemma när jag ringde till pappa och dammsugarslangen helt plötsligt åkte nerför trappen av sig själv. sen dess har jag suttit i sängen och stirrat på den sista biten dammsugarslang som är kvar på övervåningen. jag kan det där med att överreagera!

Imorgon blir det att klippa hår och fixa naglar. ska vara hos frissan halv tolv. HALV TOLV?! vad tänkte mamma på när hon bokade tid, genmanipulerade kor?! Men jag överlever.

ahwell, jag har inte tid att slappa, det här ska vara klart innan torsdag.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0