5 - saturday night's alright for fighting

igår var relativt okej, dock slutade kvällen i tårar tack vare mamma.
idag har varit en lång dag. först till frissan och färga håret (inte överdrivet nöjd med färgen, jag var nöjd som det var och sa att hon skulle färga utväxten men nej, färgen råkade visst hamna i typ hela håret ändå) and after that i got my nails done. det låter mycket mer fierce på engelska. "i got my nails done" / "jag fixade mina naglar" .. eh. NOT. jag är trött, det är därför jag skriver så konstigt.
jag tänker för mycket när jag inte träffar folk på ett tag. it sucks.
och att vakna och se att man fick sms klockan sju på morgonen av nicke som skrev att han legat ute och solat och skulle åka vattenskoter är bara förvirrande, tidsskillnader, jag klarar inte av det, det är frustrerande!
nu ska jag läsa ut min bok, bara typ 80 sidor kvar (Min typ brorsa heter den, satt på biblioteket och läste den efter frissan, den var bra så jag lånade den)
ska till mammas kompis karin imorgon och jag är inte säker på om hon ska fixa min rygg och/eller ta bort allt dåligt inuti. men jag är lite rädd. för om hon ska försöka få bort allt dåligt inuti betyder det att hon måste lösgöra det och jag kommer börja böla. eller? jag återkommer imorgon.
dags att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0