6 - oh happy day~

underbart härlig dag det här har varit!
gick upp sådär lagom tidigt runt klockan tio, åt frukost, klädde på mig, slötittade på tv.
mamma kom och hämtade mig, sen åkte vi till gävle. vi gick runt och tittade lite i affärer, jag köpte en tröja på carlings (50% på alla tjejöverdelar, i say yes, YES, OH YES!), sen gick vi och åt lunchbuffé på mexikanarresturangen som jag aldrig kommer ihåg vad den heter, efter det ruinerade jag mamma genom att bli kär i en grön jacka på intersport. köpte några böcker. sen åkte vi till mammas kinesiologkompis och det visade sig att allt var ett virrvarr i mitt huvud höhö.

senare på kvällen när jag var ensam hemma och skulle plugga psykologi tände jag massa ljus i köket och lyssnade på norah, det var fint.
nu är jag trött som en flodhäst, men jag ska nog läsa lite ändå, sen sova.
imorgon åker jag till jämtland, efterlängtat <3

Kommentarer
Postat av: agnes

åh tända ljus i köket med norah. i feeeeel yooouuu saaandraaa

2009-10-29 @ 17:10:26
Postat av: Sandra

huhuHU! yah that's nostalgique. HÖH (:

2009-10-31 @ 00:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0