85 - det är ungdomens förfall

jag är så dålig på att blogga känner jag!
jag ska skärpa mig. försöka få lite flow.
lägga upp coola saker jag vill köpa men inte har råd med, typ. som jag tänkte göra nu. fast jag har råd. och jag ska nog köpa. trots att jag inte kommer kunna ha dom. för att jag inte kommer gå i dem. fast jag tänker nöta tills jag kan. jag har nämligen förälskat mig i ett par underbart vackra skor, jag lägger in en bild på dem längst ned. och jag tycker att ni kan kommentera om jag borde ta mig i kragen och köpa dem eller inte.

idag har jag varit extremt aktiv. spelade badminton med elias i över en timme. fan vad flåsigt det är egentligen, men vi hade kul, hade sönder två racket dessutom, lyckat värre. annars har det mest blivit datortid då min älskade tronföljare agnes inte är hemma.
på fredag åker vi hem, och om elva, fast nu blir det tio, dagar flyttar jag. så jag ska börja planera vad jag ska ha med mig, vilket inte är så lätt. jag måste tänka på att mitt rum är hälften så stort som det jag hade förra läsåret..
men nu ska jag gå och borsta gaddarna och läsa lite.



skorna som jag suktar efter så otroligt.. borde jag?

Kommentarer
Postat av: Denice

snygga :D

2010-08-13 @ 23:11:16
URL: http://denicem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0