86 - nu har jag facit i min hand

shoppat loss på nelly idag. förutom skorna som jag bestämde mig för att beställa, så blev det leggings och topp också. blev jävligt billigt, tack vare csn-rabatten på typ 10% så blev det nästan en hundring billigare, finemang!
så nästa vecka får jag ett redan nu efterlängtat paket på posten.
jag orkar inte fixa bilder på allt, men jag lovar att göra ett fint litet kollage så fort jag orkar.
har suttit och kollat på sex and the city på trean, pappa lider varje kväll, men han klagar inte alltför mycket. ska ladda ner alla säsonger när jag kommer hem imorgon. fast då kommer han också klaga, på att internet blir segt :)

justdet. agnes meddelade idag att hon skulle ner i någon malmgruva, och om hon inte överlevde, så skulle jag få hennes facebook. och jag har inte hört något från henne sen dess. betyder det att jag äger två facebookkonton nu? isåfall, kan ju alla som känner mig adda agnes christoffersson också, för det är ju min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0