87 - uptown, downtown, turn the beat around town

folk gillar min musiksmak.
jag gillar min musiksmak.
den är nog bäst. antagligen är det så.
jag lyssnar på allt. och lite till.

jag har inte så mycket att skriva om känner jag.
förutom att jag tycker att hampus ska komma och hälsa på mig i helgen, och att jag får mina skor om några dagar. och jag tänkte göra ett fint kollage med allt jag hade beställt men toppen fanns inte kvar i lager (jag beställde den sista, epic win på det) så den fanns inte kvar på sidan. så no kollage for er mina kära läsare.
nu ska jag titta på sex and the city. laddade ner första säsongen idag, och pappa var såå sur för att internet blev såå segt. inte för att han testade någongång, han nöjde sig att sitta ute på altanen och halvsova.
varför kan inte livet vara lite mer som den serien förresten? det verkar ju helsoft.
eller så är det just så livet är? bara det att i serien är det lite mer överdrivet, lite mer förstorat.
tål att tänkas på.
xoxo . . oh, kliché jag vet.

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Haha jo, men tycker fortfarande att det är ganska äckligt xD

2010-08-13 @ 22:50:12
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0