88 - on top of the world

imorgon. eller rättare sagt senare idag, om bara några timmar. då flyttar jag!
det ska bli så skönt att komma tillbaka till gamla vanor.
träffa alla vänner. alla mina underbara vänner.
kommer till elevhemmet runt elva på morgonen, sen packa upp, komma på hur alla möbler ska stå, åka till ikea och handla lite, och sen mot gränby för lite basmat. mamma och pappa stannar förhoppningsvis och äter middag med mig.
sen ska jag träffa malin! underbaart må jag säga. jag har verkligen längtat till våra kvällspromenader!
nej, nu ska jag sussa, alla är asociala ikväll och jag ska upp snart.
det blir en lång dag imorgon.

och just det. håll tummarna på att det inte flyttar in massa dryga fjortisar, det kommer ju faktiskt sex nya människor till våningen i år. hoppas vi blir ett skönt gäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0