89 - break those chains that bind you

sitter i sängen i mitt nya rum. jag tycker om det.
det är litet, betydligt mindre än mitt förra. men jag gillart! lite svårt med att hitta bra ställen att lägga allt som inte ska ligga framme, men det ordnar sig.
mysfaktorn ligger på hög nivå (: bilder kommer upp någon dag snart, jag lovar er!

just det. börjat aktivera mig lite på tradera. och tycker att alla andra som har skräp liggandes hemma ska göra som jag! one man's trash is another man's treasure som dom säger.
på lördag går min femte auktion ut, och då har jag sen den första auktionen varit aktiv i två veckor. och då har jag fått in lite mer än 500 kronor. det är underbart med lite extra pengar i fickan må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0