90 - anyway you want it

dagarna sen flytten har varit otroligt bra!
malin har så gott som bott hos mig hela dagarna, vi har suttit på balkongen, druckit kaffe, promenerat, spelat tv-spel, gått på stan. (:
idag tänkte vi grilla korv. men det började regna, så vi stekte korven istället, och åt på balkongen, det funkade det med.
dessutom våldgästade nicke idag. och åt upp hälften av mina chips. men det gör inget, han behöver gödas den pöjken! det är kul hur folk ändras. förra året hade han en golvmopp på huvudet, och nu är det bara småtofsar kvar!

beställde piercingar igår, får dom antagligen imorgon (: konor och kulor i både svart och silver bidde det.
bytte stav med malin igår, till en kortare, har haft läkstaven i hela sommaren, eftersom jag inte orkat införskaffa nån ny. ögonbrynspiercingar är fan lika bra som de som är gjorda för vertical. de är lite mer böjda dock, men inget störande. det är skönare! gör inte alls lika ont när man råkar bita sig i läppen.
nej, sovdags. sista lovdagen imorgon. jag har ingen aning om vad vi ska göra, men något kommer vi väl på (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0