92 - i said it once, i said it twice

jag tycker först och främst att alla borde lyssna på bring me the horizon's nya It never ends. Den gör mig glad och mycket extremt jättevaken när jag är lite trött! (((:
nu börjar digitalbilden snart. har inte den blekaste om vad vi ska göra.
efter det har jag digitalt skapande, vilket jag ser fram emot, eftersom vi får göra vad vi vill inom program som photoshop, illustrator, flash, indesign osvosv. fast jag kommer typ bara jobba i photoshop, hehu.

peppar för imorgon då det blir utgång. fixade inbjudningar till massa människor igår. och imorgon blir det till kalas för snittar och champagne.
på lördagen fortsätter min festhelg mot sthlm med elin (:
och på söndag (då jag antagligen inte mår överdrivet bra om helgen blir som jag tycker att den ska bli) så kommer jesseälskling mitt i natten nästan. det är fint <3

Kommentarer
Postat av: Trillion [Foto]

fin design, och färger! :)

2010-10-03 @ 00:50:01
URL: http://trillion.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Superkul att du är med i tävlingen om klockan :) glöm inte kika in igen föra tt se om du vann :)

2010-10-04 @ 12:49:39
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0