51 - blurry

Sitter i skolan, tycker att idag varit en ganska bra dag.
Förutom den här håltimmen på nästan tre timmar, den är lite enerverande (fint ord förresten, enerverande, jag använder det för att låta smartare). Men helt plötsligt blev det strömavbrott, jag blev lite sådär skräckblandat förtjust, värsta äventyret att hitta ut ur datasalen utan fönster med jennifer. (:
härligt hur guc's elever hanterar sånt här också.
alla stod i korridorerna och pratade, åkte på stolar och var allmänt förvirrade. så fort strömmen kom tillbaka utbrast ALLA (och jag menar verkligen, ALLA) i en stor suck och ett "aaaaw.." innan alla gick tillbaka till sina lektioner och var back on track på typ tio sekunder. lovely.
herman försökte dessutom skrämma upp mig och jennifer med att säga att något spökade inne i 199 där vi satt. det funkade inte. inte särskilt mycket i alla fall..
jag har hittat massa ny musik som jag älskarrRrh, som jag bara glömt bort sådär. typ puddle of mudd, seether, skillet etcetcetc, love it, knarkar som fan nu. bara för att.
snart digital bild, och sen bild! har längtat sen förra lektionen, vi målar. och jag har verkligen fått upp ögonen för det nu. tycker verkligen om det. måste köpa eget så jag kan göra det hemma också. jag får inte nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0