54 - one hundred suns until we part

jag är lycklig. gladgladglad.
idag har varit bra, men jag har känt mig trött ungefär hela dagen.
och ikväll när jag försökte plugga till något som inte intresserar mig ett dugg började meningslösheten skölja över mig. bestämde mig och ringde till mamma och berättade att jag tänker skriva av mig från kursen.
och mamma sa att hon blir så glad av min visningsbild på facebook, där jag ler. och det gjorde mig så underbart glad. gick och tittade på vampire diaries med jesse. och när det var slut och jag satt framför datorn igen så tänkte jag på det. och jag insåg hur glad jag är. jag kände mig så lycklig att jag började gråta. jag? glädjetårar? det har aldrig hänt. och det var så längesen jag ens kände mig i närheten så glad som jag är nu. flera år sedan.
det här är bra. det här är riktigt bra.



Kommentarer
Postat av: jesse

<3!

2010-02-14 @ 11:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0