37 - baby you're my light

klockan är tre, jag ligger i soffan i husvagnen och borde sova. jag har slutat sova i sängen för där ligger hunden numera och flåsar och är alldeles för varm för min bekvämlighet.
har inte kunnat sova ordentligt på flera dagar, stora problem med att somna. jag tror jag vet vad problemet är, så förhoppningsvis kan jag lösa det om några dagar.
just nu börjar jag dock känna mig lite sömnig, men jag får inte sova för xisco, för sömn är för töntar tycker han. och bara för att det var så längesen jag pratade med honom ordentligt så sitter jag snällt och väntar på att han ska lira klart matchen så han kan vara social i sisådär tio minuter till. vad gör man inte för söta pojkar liksom?
men om han inte är klar snart så kommer jag somna ändå, vare sig han vill eller inte. för nu börjar jag känna mig sådär mysigt trött, och det var längesen jag kände så.

jag såg världens mysigaste film idag. Nick & Norah's Infinite Playlist. Bäst musik, mysig handling. helt brabrabra. jag älskar den. och den är min liksom! älskar när random mackar säljer ut sina hyrfilmer <3
förutom den köpte jag även seven pounds och pan's labyrinth, två till filmer som jag älskar.

nej, nu sover jag. sorry xisco. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0