40 - i don't feel so alone

The silence isn't so bad
Till I look at my hands and feel sad
'Cause the spaces between my fingers
Are right where yours fit perfectly

hej. förut ikväll så var jag nog världens gladaste person. jag verkligen kände hur glad jag var. jag var så glad så det gjorde ont i magen. eller så hade jag bara ont i magen för att jag ätit för fort? ehrr..
det försvann hursomhelst ganska fort. men spåren sitter kvar, och det är så skönt.
imorgon (sen idag) bär det äntligen av mot uppsala igen. mamma och maria följer med, och vi ska gå på ikea och mysa. ikea är mys, om det inte är för mycket folk vill säga. men har man en bra dag så är ikea bäst. och lagerhaus, jag ska skaffa mitt efterlängtade ankduschdraperi <3
jag måste verkligen sova nu, upp tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0