43 - tryin' to find my way home

sitter på elevhemmet.
väntar på att xiscos morsa ska komma med besked så jag vet om jag kan åka eller inte.
missat alla tidiga tåg (fanns bara biljetter kvar till 12.09-tåget, sen är det slut på biljetter fram till 16.13 och 17.09, förhoppningsvis har hon svarat innan dess, så jag vet vilket håll jag ska åka åt.
gick till skolan imorse. packning med mig utifall. Vilket var überjobbigt för jag klarar inte av utifall-saker riktigt. gick runt och kände mig otroligt stressad och mådde lite illa sådär.
åkte hem från skolan, till elevhemmet. och nu sitter jag som sagt här och väntar och väntar och väntar..

Kommentarer
Postat av: Joanna

Va det därför du va så tyst heeela dagen?! :S

2010-01-18 @ 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0