45 - do i really feel the way i feel?

har haft ett långt otroligt innehållsrikt samtal med älskade agnes christoffersson. nej, det kanske inte var så innehållsrikt. det gick mest ut på hur mycket våra liv suger. att allt handlar om bra val, dåliga val, val hit val dit. blåval? och jag var väl ganska sur frustrerad arg besviken. ungefär. fast ändå kändes det som om vi skrattade mest hela tiden. i alla fall när jag åt banan. "H-ff-ej uffh, öh, NOMNOM, ha-ff-llåhh?!"

klockan är halv två, tog just en dusch. nu funderar jag på att läsa lite jane austen. köpte pride and prejudice (stolthet och fördom) på pocketshop igår. mest för att omslaget var fint. don't judge me, mkay? :c
är inte trött.
vill inte sova.
alldeles för mycket som snurrar runt i mitt stackars huvud.

g'night

Kommentarer
Postat av: Agnesssssss

åh vad jag älskar dig

2010-01-24 @ 22:54:37
Postat av: sandra

jag saknar dig meeeed

2010-01-24 @ 23:05:52
URL: http://teehee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0