83 - vi rör oss ni står still

har haft några superduperdagar på p&l! finfint väder, kanske liite för varmt på lördagen. underbara band. underbara människor.
köpte två kentskivor till.
glömde köpa tröja. det hade varit min tredje, får köpa när dom släpper de nya tröjorna i webshopen istället, för jag måste ha!
men lördagen blev lite fail då mitt öga började krångla. de på sjukvården trodde att jag rispat hornhinnan. det rann i alla fall hela tiden och sved som jag vet inte vad. så jag åkte hem. missade john fogerty, adept och jay-z.
men hann med 18 andra band i alla fall, det är ju inte fy och skam det heller!
två nya favoriter på spellistan: danko jones och elias & the wizzkids.

Men hur roligt jag än har haft så nådde det ett slut och nu är jag tillbaka i gamla hjulspår igen.
veckan som kommer består av sommarjobb.
våffelgräddning med en viss fröken amanda astner, min trogne kompanjon! vi har planerat övernattning i stugan dessutom (:
utöver det har jag inget planerat.
så jag funderar på om jag ska orka ta tag i bloggen någongång. göra något mer avancerat kanske. vi får se!
nu är det sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0