77 - if you got the money

klockan är kvart i två, i alla fall när jag börjar skriva det här.
började väl packa på allvar runt halv tio ikväll.
det höll i en halvtimme, sen smsade jag malin och frågade om vi skulle ta en promenad. lite mer än en timme senare klev jag in genom dörren igen.
har packat och städat till nu och orkar verkligen inte mer just nu, trots att det är mycket kvar.
går upp klockan sex istället, då har jag ungefär tre timmar på mig att göra klart allt. det är jobbigt att flyttstäda, ändå är det bara ett enda rum vi snackar om !
men har plockat ur bokhyllor och skrivbord, bara röran på golvet som måste göras något åt. det är jobbigt när man inte kan placera saker, svårsorterat!
sommarlovet börjar imorgon.
har några intensiva veckor i juni. två veckors sommarjobb, kant i kant med peace & love, annars är det rätt oplanerat.
nu ska jag sova, upp om fyra timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0