78 - follow me down // dagens sämsta

låt mig presentera en ny punkt i min blogg!

DAGENS SÄMSTA

detta tar jag till när något extremt übersämst har hänt. något skrattretande, puckat eller allmänt dåligt.
och låt denna händelse vara den första under den här rubriken:

det var en helt vanlig dag, tisdag om jag minns rätt, vilket jag borde göra, för jag har inte ens gått och lagt mig än.
jag var inne på emocore. ja, jag är medlem på emocore. och helt plötsligt skriver en femtonårig tjej till mig. pratar gojja i en kvart innan hon måste gå. varpå jag säger "may the force be with you" och hon säger, och här, damer och herrar, dammråttor och eiffeltorn, presenterar jag dagens sämsta. "du snackar väl inte om gud eller nåt nu? religion är bara läskigt!" ..................................... vad har hänt med dagens ungdom? när senast hände det att man drog ett citat ur star wars och någon inte fattade? ALDRIG. det har ALDRIG hänt. ALLA vet! utom hon.

Kommentarer
Postat av: agnes

må den arma själen brinna i skärselden i evinnerlig tid

2010-06-13 @ 18:16:33
URL: http://agentskipper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0