81 - and i don't want the world to see me

nu sitter jag här.
i köket. klockan är fem på morgonen, har varit uppe en timme.
det är tyst. eller ja, egentligen inte, radion är på. men alla andra ljud existerar inte.
typ datorsurr från pappas dator, och katter och hunden och teven och allt sånt.
känns jättekonstigt.
bussen går om en halvtimme.
sen är jag på resande fot i tretton timmar. fattar inte hur jag ska orka det egentligen.
inte ens min ipod har en batteritid på så länge. tror jag.
tänk om den dör, och jag inte har någon musik att lyssna på.. vad ska jag göra då?
men det kommer nog gå bra.
jag kommer inte vilja sitta på hela kvällen sen ju.
):

framme 16.40, vi skulle tydligen grilla imorgon. (:
känns som om var jag än åker så är det grillning med folk.
okej det har hänt en gång innan, men ändå!
och på söndag drar jag vidare ännu lite längre ner i landet och hälsar på ian, är där en natt eller två.
det kommer bli helt nice, så härligt att göra något för en gångs skull. lite sådär impulsivt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0