66 - use

aloha~
sitter på tåget mot ockelbo nu, första klass, så jag har internet. egentligen har jag ju eget internet och det är lika trångt här som i andraklass, men.. när man får något gratis, som kostar för alla andra, måste man bara utnyttja situationen, right? that's how i roll.
jag börjar bli rätt hungrig, men jag oroar mig inte, pizzan väntar när jag anländer, och ikväll är det legend of the seeker på tv, dock har kvaliteten på den serien dalat som fan sen början. vad hände med matrix-slow-mo-fightingscenerna? det känns mer och mer B för varje avsnitt, men jag hoppas att de bättrar sig. annars blir jag lite ledsen, för jag gillar't, det är lite annorlunda. som xena. något som inte är som allt annat liksom.

hade prov i projekt & företagande imorse, det gick braa, pluggat som en sate har jag gjort, fast det hade jag nog inte behövt göra egentligen ! bara en eller två lektioner kvar så LUV IT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0