73 - ny design

kände för att göra något nytt med bloggen. sagt och gjort, temat blev grått, om ni inte märkt?
ska antagligen göra om ganska mycket inom den närmsta framtiden, om jag orkar och har tid över, så den här kommer antagligen inte vara här så länge dock. (:

idag har varit riktigt jäkla bra!
vaknade upp i ockelbo, tog tåget till uppsala och han precis i tid till idrotten, dagens enda lektion.
fick reda på att jag äntligen blir godkänd i idrott, spelade fotboll och blev attackerad av en nicke med vattenflaska.
sen åkte jag med fröken elin ingendoh, som äntligen fyllt arton, till stan.
och där, gott folk, bokade jag tid för att pierca mig. denna stora händelse inträffar på onsdag, klockan tre på eftermiddagen. min underläpp kommer bli punkterad och jag kommer avlida.
efter det tänkte jag och elin ta en öl. men hittade inget ställe som föll oss i smaken, så vi satte oss på coffehouse by george och myste. men det var en stor besvikelse. min chai latte smakade inget annat än nejlika och elins snickers smakade tydligen rätt pissigt den med. så dit tänker vi inte gå mer. inte för chai latte och snickers i alla fall!

nu ska jag rita klart en bild inför morgondagen.
och sen ska jag kanske till och med städa litegrann. eller inte.
(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0