74 - it was yours to have, long ago.

trött idag, orkar inte jobba.
fast liisen har inte kommit än, och hon har alla papper, så jag har något att skylla på om läraren hittar mig sovande med tangentbordet.
om två timmar ska jag sätta mig på upptåget och styra kosan mot ockelbo, möte om sommarjobbet, våffelgräddare i år igen. men det var kul förra året, men amanda vet inte hur hon ska göra, och jag trodde jag hade ett annat sommarjobb på g, men det hade jag inte. och jag vill ju inte grädda våfflor utan henne!
men vi ska på mötet i alla fall, får se hur det blir.
sen stannar jag i ockelbo ikväll, och tvingar mig upp och tar tåget därifrån klockan sju imorgon. vilket betyder att jag kommer vara död imorgon, redan innan jag piercar mig. kanske är en fördel, vem vet (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0