76 - madhouse

är hos malin, kom hit igår :) igår var vi på chillgrill, men drog hem när de andra skulle på fest, för vi var inte så pepp på fest. istället kollade vi på film. shaun of the dead. den var awesome, men jag somnade :c
idag har vi hunnit gå ut med hennes hundar (they love me) och kollat på ännu en film.
nu håller hon på att packa, så jag passar på att våldföra mig på hennes dator, eller inte : D
vi ska ut och fota snart, det är rätt fint väder, lite omväxlande, regnade förut, nu har det varit sol ett tag, så vi hoppas att molnen håller sitt vatten inne tills vi stiger in genom ytterdörren igen!
huhu, nu ska jag gå och skölja piercingen med lite vatten.
ni som inte bor i uppsala och går på guc måste ju hata mig för att jag inte lagt upp någon bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0